Vragen of een offerte aanvragen?
(050) 313 82 88 | Offerte | Contact

AirUp: De waterfles met geur

Tegenwoordig kun je er niet meer omheen: de AirUp. Een paar jaar geleden introduceerden de makers ons met een nieuwe smaaksensatie, waardoor de ‘saaie’ smaak van water ineens een stuk lekkerder werd. Zonder enige toevoeging van smaakstoffen of suiker. Nee, ze kozen ervoor om de kracht van geur te gebruiken. Het bleek een schot in de roos.

Wat is AirUp?

Voor degene die nog niet bekend zijn met de AirUp: het is een drinkfles waar een geurpod op geplaatst wordt. In deze geurpod zit een aroma verwerkt. Door de geurpod krijgt het water in je mond de smaak van bijvoorbeeld bosvruchten, citroen of cola. Ligt eraan welke ‘smaak’ je hebt gekozen.

Je drinkt dus niet echt water met een smaakje, maar proeft dat wel. Dat komt doordat ons reukorgaan van grote invloed is op dat wat we proeven. Daarom proef je ook weinig tot niks op het moment dat je verkouden bent: je neus werkt dan niet echt mee.

Hoe werkt de AirUp?

De AirUp vul je met water. Dit kan kraanwater zijn, maar ook bruisend water is een optie. De fles is voorzien van een rietje, waardoor je de fles niet hoeft te kantelen om eruit te drinken. Het rietje stop je in het mondstuk van de AirUp. Het mondstuk bevestig je aan de fles en je voegt een geurpod naar keuze toe aan het mondstuk. Activeer de geurpod door hem omhoog te trekken tot de marketing. En voila, je AirUp is klaar voor gebruik.

Hoe lang werkt zo’n geurpod?

De geurpods zijn helaas eindig: op een gegeven moment is de geur er uit. Een geurpod is goed voor ongeveer 5 liter water. Drink je elke dag uit je AirUp, dan moet je om de paar dagen de geurpod vervangen. Je kunt er natuurlijk voor kiezen om de AirUp alleen te gebruiken op specifieke momenten, zodat je langer doet met een geurpod.

Welke smaken zijn er?

Inmiddels zijn er een hoop smaken verkrijgbaar. Van de klassiekers zoals cola, bosvruchten en citroen tot bijzondere smaken zoals lavendel, guave of virgin mojito. Zelfs ijsthee en ijskoffie behoren tot de mogelijkheden.

Waarom is de AirUp zo populair?

De populariteit van de AirUp heeft verschillende verklaringen. Het is een leuke, nieuwe en innovatieve manier om water te drinken. Doordat er zoveel smaken verkrijgbaar zijn, is er altijd wel iets nieuws te ontdekken.

Daarnaast is de AirUp ook een goede manier om meer water te drinken. Niet iedereen vindt water lekker, waardoor ze niet genoeg drinken op een dag. Door de geurpod krijgt het water een lekkere smaak, wat als stimulans werkt om meer te drinken.

Tot slot is het een stuk gezonder dan bijvoorbeeld suikerhoudende dranken, terwijl het wel dezelfde smaaksensatie geeft. Dat je steeds dezelfde fles gebruikt, zorgt ervoor dat je een hoop minder afval produceert.

Bij wie is de AirUp populair?

Een steeds grotere groep mensen is de AirUp aan het ontdekken. De eerste grote groep gebruikers waren voornamelijk jongeren. Het is een goede manier om je kinderen te laten drinken zonder dat ze suikers binnen krijgen. Tegenwoordig zie je de AirUp steeds vaker bij volwassenen in de tas.

AirUp met jouw logo

En dan nu het beste nieuws van dit artikel: de AirUp is nu ook verkrijgbaar voor de B2B markt! Dus inclusief een personalisatie. In dit geval gaat het om een gravering op RVS AirUp van 480 ml. Een zwarte fles met een strakke look, die met jouw gravering echt uniek wordt. In de RVS fles blijft het water tot wel 14 uur koud.

De fles wordt op dit moment geleverd zonder geurpods. Gelukkig zijn de geurpods gemakkelijk te bestellen via de website van AirUp.

 

De AirUp met jouw logo is een origineel en duurzaam relatiegeschenk waar je indruk mee maakt! Meer weten?

 

 

Offerte of informatie

    Product:

    Naam*:

    Organisatie*:

    Telefoon:

    Email*:

    Bijlage:

    Mijn vraag aan P&P:

     
     
     
     
    Contact

      Contact

      Naam*:

      Organisatie*:

      Email*:

      Mijn vraag aan P&P:

        Product:

        Naam*:

        Organisatie*:

        Telefoon:

        Email*:

        Bijlage (bijv. logo of ontwerp):

        Mijn vraag aan P&P: